英文句型 I have a feeling that … 我有一種 ... 的感覺 / 我覺得 ...


I have a feeling that …

I have a feeling that I'm pregnant.

I have a feeling that someone is watching me.

I have a feeling that they will become very good friends.      
我有一種 ... 的感覺 / 我覺得 ...

我覺得我懷孕了。

我有一種感覺,有人在看著我。

我覺得他們會成為很好的朋友。



上一則英文句型      下一則英文句型