英文句型 My point is that … 我的重點是 ...


My point is that …

My point is that I didn't do anything wrong.

My point is that you have absolutely no reason to be embarrassed.

My point is that marriage can be pretty awful sometimes.      
我的重點是 ...

我的重點是我沒有做錯任何事。

我的重點是你有絕對沒有理由感到尷尬。

我的重點是婚姻有時會是非常糟糕的。



上一則英文句型      下一則英文句型